onsdag 26 november 2014

Bra dag

En bra morgon hade jag och Turbo i morse, vilket jag egentligen inte trodde att det skulle bli. Han kom i säng lite sent igår kväll och i morse behövde jag köra upp honom lite tidigare än vanligt för en liten extra morgonrutin. Men allt gick förvånansvärt bra och glad i hågen hoppade han in i taxin och lämnade hemmet.

Skolan hade fungerat väldigt bra idag och det blev jag också förvånad över, men glad förstås. Och jag måste bara berömma Turbos lärare som kämpar på och inte ger upp. Det är så fantastiskt att se lärare som letar lösningar och som vägrar ge upp, även om Turbo har sina dåliga dagar alltemellanåt. Men positiviteten finns hos dem och det tackar vi för!
Fritidstid med Valle på eftermiddagen hade nog fungerat bra, som alltid! En glad kille mötte jag när jag hämtade honom. Så härligt!




Ikväll har han känts lite orolig, eller trött, eller vad det är. Det kan vara att det är korttids i helgen som oroar honom igen. Tidsförskjutningen i o m att de lagt om dygnen där, oroar nog fortfarande och lite annat, men jag hoppas allt ska gå bra.

Det var lite smått från mig ikväll. Mer kommer antagligen i morgon beroende på hur dagen flyter på. Bl a väntar ett spännande möte....

Kramen till alla som vill ha ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

jag jag jaaa vill ha en kram <3
Kramar till dig också och så är jag ju såklart nyfiken på hur det gått med det där samtalet du hade med habläkaren häromdagen.
Saknar <3