söndag 25 augusti 2013

Sömniga tankar

Jag skulle ju skriva ett längre inlägg här idag, men jag får inte ihop det som jag vill. Är nog lite för trött, tror jag.... Jag får skriva ner mina tankar i morgon i stället.
Helgen går mot sitt slut och den har gått i lugnets tecken. Jag och mannen har delat på oss en del och det brukar ju fungera bra. Turbo blir mindre stressad när han är ensam med en vuxen istället för två vuxna.




Jag har gått igenom händelsen igen med Turbo, den händelsen som ska ske i skolan på tisdag. Han står fast vid sitt beslut om att välja det alternativ som kommer att kräva mest av honom. Vi får se hur det går....

Nej, jag tror det får bli go´nattens här nu. Kram på er ♥

1 kommentar:

Carita Liljendahl sa...

Jättefina färger i din bild. Betyder ju nog att hösten snart är här, men den är ju fin den också med hög klar luft och sprakande färger!