lördag 10 september 2011

Helmys!!

Vilket helmys vi fick på hemmaplan, mannen och jag igår kväll! Han har sina idéer min man som jag ibland är lite skeptisk till, men för det mesta blir det lyckat ;) "Leksak" nr 1 invigdes igår och jag visste inte alls vad jag skulle tycka om den förrän jag testat. Men det var heeeelt fantastiskt! Så här såg det ut i vår trädgård när kl var 22:30.



"Leksaken" var alltså en vedeldad badtunna! Jag har aldrig provat detta innan så aningen skeptisk var jag allt.... Men där satt vi sent på kvällen och vi satt nog där nästan 1, 5 timme. Temperaturen ute låg på lite över 6 grader så det var inte varmt. Men i badet var det varmt och gott! När man legat i där ett tag så kände man riktigt hur kroppen slappnade av - vilken relax!! Precis vad vi behöver! Det var faktiskt en höjdare. Månen lyste så vackert på himlen.

Det ska bli riktigt häftigt att testa badet sen i vinter när det är snö och kallt, blir nog en upplevelse. Att bada i tunnan kan ju bli ett trevligt sätt att umgås med vänner också, lite lagom avslappnat och trevligt.
Så nu har jag stillat er nyfikenhet över vad "leksaken" var för något. Karlar och "leksaker" är ju inte helt fel alla gånger!
Nu är vi ute på fotomaran och snurrar runt. Hoppas ni alla har en fin dag ♥

2 kommentarer:

Nina sa...

Åh.. Den leksaken gillar jag! *vill prova* Så vi ses väl i vinter?!! :)
Förstår vilka russin som kliver upp frampå morronkvisten sen, haha!

Kramen!
Nina

Mamma Z sa...

Ha..var jag inte inne på dyligt?
Vad supermysigt ni skall få ha det många gånger nu..bra investering tycker jag!!

Blir glad när jag läser dina tidigare inläg över hur himmelens duktiga de är omkring sonen och hur stor välviljan är för at å det at fungera!!

Hoppas att fotomaran gav något bra också..

STOR KRAM