lördag 14 augusti 2010

En dag full av bilder **** AS/ADHD

Jag och mannen var visst trötta idag, sov väldigt länge så det blev en mycket sen frukost. Sen bar det iväg in till stan. Mannen och en arbetskamrat skulle gå på fotboll.

Eftersom jag är måttligt intresserad valde jag att gå på stan i stället. Jag kombinerade handlande med att fotografera en del.

Köpte ett par idrottströjor till sonen. Eftersom han växer så det knakar tyckte jag att han behövde nåt nytt till skolstarten. Sen blev det mest att jag gick och fotade lite varstans i stan.

När fotbollsmatchen var slut tog jag och mannen kameran med oss ut en sväng i skogen för att ta lite naturbilder.

Vi tycker det är så härligt att komma ut i naturen och strosa med kameran, det rensar hjärnan mycket effektivt.

Nu är man lite trött och mör efter att ha varit ute mesta delen av dagen. Skulle behöva göra ett ryck här hemma nu, få se vad jag orkar. Sen blir det film och lite god mat.

Inga kommentarer: