onsdag 15 november 2017

Matcher med prestige

Måste in här och rapportera om helgen som gick. Vi kände att vi ville göra något för våra fina assistenter. De har ett tufft jobb emellanåt och de kan aldrig slappna av i jobbet. Genom att träffas så här så blir det avslappnat och vi får tillfälle att lära känna varann ännu bättre. Vi uppskattar verkligen deras arbete med Turbo och ett par av killarna har numera varit med här ett stort antal år, medan någon av dem är nyare. Man behöver träffas ibland och koppla bort allvaret i vardagen.

Många, många skratt blev det - killarna har en skön humor. 😄
Här vet jag inte vad som hände: 🤣



Mattcurling var det iaf vad vi höll på med. 😉

När mannen och jag fixade i ordning maten sen, så tryckte vi ner personalkillarna i badet. Vem vet, de kanske passade på att avhandla vilken jobbig familj de jobbar hos... 😉



Och lite annat spel blev det med nån spännande match - här finns det några vinnarskallar i gänget! 



Nä, jag bara måste visa hur det gick i en av matcherna med mycket prestige i - en match mellan mig och Kent. 


Vissa är ju kaxigare än andra och då kan man råka ut för att bli tilltvålad i, inte bara EN match, utan TVÅ - det ni!! 🏆

Kram på er ❤️ 💚

2 kommentarer:

Annelie L sa...

Underbart med en härlig positiv kväll för er alla. Att få koppla av och få skratta tillsammans är jätteviktigt. Jag tror killarna sitter o pratar om vilken himla bra familj de haft turen att få jobba med ❤️ Kram finaste ❤️

Trötter sa...

Så kul att ni har så roliga aktiviteter att engagera gästerna med.
De är nog mer än nöjda med er familj! 👌💖