söndag 26 november 2017

”Jag älskar dig!” ❤️

Dagarna går här och det är alldeles för mycket runt mig, trots att jag inte jobbar så mycket just nu. Det måste bli ändring på det snart, men det ser ut som att det blir en hektisk vecka nästa vecka också. 😔
Hur som helst så måste jag berätta vad som hände igår. Kent skulle jobba långdag med Turbo. Efter ett par timmar drog de iväg hem till Kent som bor en timmes resväg bort. Härligt för Turbo att komma ut lite och byta miljö. 




Hur det nu blev så kom önskemålet upp att jag skulle komma dit och hämta Turbo i stället för att Kent skulle köra hem honom. Snäll som jag är så gör jag ju det. 😜
När vi åkt en bit hemåt, så klappar Turbo mig på kinden och säger ”Jag älskar dig, mamma!” ❤️  Han var så väl medveten om att jag gjorde en uppoffring när jag kom och hämtade honom i stället för att ligga i soffan och vila som jag tänkt mig. Där och då smälter mammahjärtat, för det var en speciell känsla från Turbos sida! 

Kram på er ❤️