lördag 25 februari 2017

Ritprat?

Bland det sista jag skrev i mitt förra inlägg var att jag skulle konfrontera Turbo och försöka utröna vad som ligger och gror i honom och oroar honom hela tiden. Tyvärr funkade det inget bra alls. Jag fick inte ut något speciellt så vi står fortfarande på ruta 1. Jag, mannen och Kent har snackat mycket om tänkbara orsaker, och vänt ut och in på situationen. Men vi kommer ändå fram till att jag måste försöka psykolog-/ritprata fram orsaken med Turbo. Det är det enda rätta för att få veta om min magkänsla stämmer eller inte. Sen får vi gå vidare efter vad som kommer fram - om det nu kommer fram något.

Lite lugnare har det ändå varit sen jag skrev mitt förra inlägg. Men jag är rädd för att det blossar upp snart igen om vi inte gör något....
Den här helgen har jag beslutat att jag ska vara hemma så mycket som möjligt för att gå in för att hitta rätta tillfället att kanske ritprata med Turbo.

Ja, ja, solen skiner idag och lite vårkänslor infinner sig. Nu ska vi försöka göra det bästa av den här dagen. Och som det känns nu så kan den bli spännande! 😊


Kram på er 💗

1 kommentar:

Annelie L sa...

Styrkekramar, hoppas rätt tillfälle för ett ritsamtal infinner sig❤