söndag 27 december 2009

Tittar in.....**** AS/ADHD

....lite snabbt för att visa att vi lever. Har problem med uppkopplingen på nätet så jag bloggar från jobbet nu.

Sonen ska vi strax hämta på korttids där han varit sen i fredags. Jag och mannen har därmed kunnat göra saker som vi annars skulle fått avstå från.

I fredags (juldagen) var vi t ex och badade i en simhall i grannkommunen. Vi är ett gäng (vänner, vänners vänner m fl) som brukar hyra simhallen någon gång under julledigheten. I år var vi ca 70 st som simmade, badade, bubblade och plaskade. Sen åt vi lite gott innan vi skiljdes åt. En rörig miljö för vår son, men mannen och jag njöt över att kunna umgås med andra utan att vara på helspänn hela kvällen.

Fredag - lördag har vi haft släktingar här som också var med och badade. Skönt att kunna ägna tid åt varandra för en gångs skull.

I morgon är det "fritids" för sonen på förmiddagen medans jag och min man jobbar.

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Inga kommentarer: