torsdag 3 december 2009

Sjuk, men vackert! **** AS/ADHD

Nu är jag riktigt orolig över hur det ska gå till helgen här. Sonen ska till stödfamiljen över helgen och jag och min man har fullspäckat schema. Jag ser mycket fram emot en hemlig överraskningsfest på lördag. MEN, jag mår inte bra! Känns som en influensa är på stort G. Jag VILL INTE bli sjuk, försöker kurera mig så gott det går och det är ju ett par dar kvar. Men just nu känns inte hoppet så stort att det ska fungera för mig . Vi får se.
I morse hade vi det så fantastiskt vackert här utanför. Jag sa till sonen att han måste titta ut. Han sprang genast och hämtade sin mobil. Resultatet hade blivit ännu bättre om jag orkat gå ut och fotat, nu är det taget genom köksfönstret och dessutom med en mobil som inte har den bästa kameran. 

Inga kommentarer: