onsdag 9 november 2016

Glädje och harmoni

Tänk vad en megaurladdning kan göra gott för kropp och knopp! Idag är jag superglad och njuter av lite allt möjligt, trots att jag t ex märker att min sjukdom går åt fel håll. Men idag kan jag t o m tränga bort de tankarna och njuter t ex av att Turbo är harmonisk. Det är en sån skillnad på honom nu när han inte behöver vara spänd över att vara i en skollägenhet där han inte trivs. Han slipper vara orolig över att bli utsatt för sånt han inte klarar och därmed slipper han också oron över att få utbrott (vilket han förstås inte vill ha). Idag är en sån dag då det inte gör något att det finns negativa saker runt mig - jag känner mig glad ändå. Hoppas det kan fortsätta så!


Glad är jag också över att jag och Turbo haft en fantastiskt bra dag. Humor, mys, allvar, pepp, krav m m - allt på en och samma dag som blev lyckad.

Kram på er ♥

1 kommentar:

Annelie L sa...

Så glad jag blir av drt du skriver, ja inte det om din sjukdom förstås, utan över hur Turbo mår nu och att ni två har haft en härlig dag tillsammans med både bus och mys. Det behövs för att ladda batterier och orka kämpa vidare.
Kramar och värme ❤️