lördag 25 juli 2015

Längtar efter....

.... två saker extra mycket just nu! Så medan mannen vilar tänker jag uppfylla min ena längtan. Musik! Jag tar mig en kopp te och spotifyar i lurarna så mycket jag vill, bara för mig själv. Vad vore livet utan musik??

Den andra längtan får jag hålla tillbaka! Både mannen och jag är väldigt nyfikna på hur det går därhemma. Men jag får lägga band på mig. Tänker INTE störa assistenterna i deras arbete bara för att stilla min nyfikenhet! De har säkert fullt fokus på Turbo, men det hade varit kul att veta hur de löst hela situationen idag.... ATT de löst det, tvivlar jag inte på, men vet ju inte HUR. Planen från början var att åka till Liseberg, men vädret skulle ju inte bli så tilltalande för en sån aktivitet. Men ni kan ju bara ana hur mycket Turbo längtat dit....
 
 
Kram på er!

1 kommentar:

Nina sa...

Jag gissar att det blev Liseberg med regnställ :)