lördag 3 juli 2010

Njuter!!! **** AS/ADHD

Äntligen en dag då jag kunnat vara ute och njuta av solen och värmen. 

På förmiddagen umgicks vi med vänner - ute. Grillade sen också.

Vi var ett gäng som grillade vid en badplats. Ett par stycken var så modiga så de var i och badade, däribland min man. För mig räckte det att doppa fötterna.

På eftermiddagen hemma så låg jag i hängmattan en stund och kopplade av ordentligt. En korttidshelg skulle man ju utnyttja till att komma ikapp med allt som ligger efter här hemma - som tvätt, städ, röjning m m - men orken fanns inte idag när vi kommit hem. Jag bestämde mig för att njuta i fulla drag av dagen istället. Frampå kvällen var värmen påtaglig, det var ju årets hittills varmaste dag. Då kom t o m jag i poolen som visade 23 grader, liiite för kallt för min smak egentligen. Men efteråt kändes det skönt.

Nu ska vi äta tacos och se på film tillsammans med 23-åringen.

Skönt att rå om varandra en helg utan att jaga diagnoser hela tiden.

Inga kommentarer: