fredag 26 juni 2015

Trött med uppiggande skratt

Soffhänget igår kväll var välbehövligt. Jag och mannen började t o m att titta på en film. Det känns som det var år och dar sen vi kunde se en film tillsammans i lugn och ro och som jag har längtat. Igår passade vi på eftersom Turbo är på korttids. Men nu var det ju så att min hjärna inte ville vara med så mycket så det blev en halv film, sen gav jag upp och letade på kudden i stället.

Efter en natts ganska bra sömn, så kändes det lite bättre idag. Dagen har flutit på ganska lugnt för mig på jobbet iaf. Men jag fick mig några härligt goa skratt när jag var där på jobbet. Både Ove, Kent och Timmy hörde av sig till mig utan att veta av varandra. Den ena assistenten drog nåt skämt som var klockrent för mig och jag garvade länge efteråt. Störtskön humor! En annan ringde och sjöng i örat på mig och det blev en del garv där också. Den tredje donade till vissa saker och lättade upp stämningen ännu mer. Sköna typer alla tre!

Jag tog och slutade lite tidigare på jobbet idag. Jag och mannen drog in till stan och bokade på en ny bil. Japp! Så får det bli eftersom de inte får ordning på den vi har. Inget kul när larmet går titt som tätt. Men det är lång väntetid innan vi får byta, tyvärr...

Egentligen skulle jag berätta här och nu om ett telefonsamtal som jag fick från kommunchefen igår, men eftersom jag tänker spara på lite ork så berättar jag mer i morgon förhoppningsvis.

Kram på er alla!

Inga kommentarer: