torsdag 18 april 2013

Trötta

Den där harmonin vi haft ett tag och som inte fanns där igår, är fortfarande borta. Jag hoppas det är en tillfällig svacka och att det enbart beror på trötthet. Då kan han ju förhoppningsvis sova ikapp under helgen som kommer.

Själv är jag inte heller på topp. Trött, huvudvärk och lite feberkänning var och varannan dag. Har ju käkat piller ända sen den där febersmällen förra året, men de tog slut för en vecka sen. Jag får nog vackert pallra mig iväg och fixa lite påfyllning för det är tydligt att min kropp inte klarar vardagen utan dem. Men jag är glad så länge de hjälper, man måste ju orka!




I eftermiddag och ikväll har assistent Nisse varit här hos Turbo. Nisse var efterlängtad så trots lite trötthet så gick det bra. Turbo lurade t o m ut assistenten på en cykeltur! :) Inte illa att Turbo ville ut i det här vädret som vi haft idag - halv storm! En rejäl motvind blev det på vägen tillbaka så Turbo hade visst varit ordentligt trött när de var tillbaka. Sen satte de sig och fortsatte att programmera på datorerna.
Turbo var nöjd och belåten efter assistanstiden med Nisse idag och han var på gott humör.

Oj, tiden går här och jag behöver avrunda den här dagen om jag ska orka med morgonen i morgon bitti. Hade ett par tankar till att skriva ner här men jag tror jag spar dem tills i morgon när jag är lite piggare förhoppningsvis. Det blir nog bäst så, känner jag.
Godnattens och kram på er ♥

1 kommentar:

Tina sa...

Ser fram emot fler tankar du delar och hoppas du kan få lite mer kraft snart <3 Kramar