måndag 7 november 2016

Uppryckning

Många tankar har snurrat i min lilla hjärna under nån vecka och jag har samlat på mig en del inom mig. Mannen har fått lite pö om pö av mig. Mycket oro och mycket funderingar som jag tyvärr inte kan dela med mig av här på bloggen. Men dessa tankar har gjort att skrivandet har tagit lite stryk. Men nu äntligen har jag tömt ur mig mycket frustration och annat. Stackars "lillebror" som fick del av hela mitt register ikväll. Tack för att du orkade lyssna! Guld värt!

Sen gav jag järnet på löpbandet och rensade ut det som möjligtvis fanns kvar.

Nu har jag rensat kropp och knopp så nu får jag försöka ta nya tag. Oron finns kvar men jag har lättat på trycket så det känns lite lugnare just nu.

Lite annat finns att berätta här också, nya grejer och lite smått och gott. Så nu hoppas jag det kan bli fart på fingrarna igen så jag präntar ner här på bloggen vad som händer hos oss. Och jag är så glad att Turbo är harmonisk igen. En skön, sen kväll blev det här idag.

På återseende! Kram!

Inga kommentarer: