onsdag 29 oktober 2014

Osäkert

Nu måste jag passa på att skriva ett tidigt inlägg här. Helt plötsligt blev jag ensam ett par timmar på kvällen. Tyvärr känns Turbo aningen dallrig. Vet inte riktigt vad det beror på. Kanske är det en kombination av att det är lov och att han nu har en ny personal på fritids/korttids. I morse hann vi t o m med ett utbrott innan vi kom iväg. Det var något i veckoschemat som inte var till belåtenhet men som inte går att göra något åt.
Efter fritids/korttids så tog jag och Turbo vår sedvanliga omväg hem. Han gillar att åka bil och jag gillar att köra bil, så det passar ju oss båda bra :)
När vi kom hem började han och mannen att diskutera det val som Turbo ska göra - valet som står mellan honom eller mig. I morse nämnde han att valet skulle falla på mig, men i diskussionen med mannen nu, så ändrar han sig. Mannen hade ett ärende in till stan nu ikväll och Turbo följde med. Undrar vad de diskuterar?? Och jag undrar vad de kommer fram till? Jag hade gärna sett att det blir bestämt ikväll vem valet hamnar på.
Vi får helt enkelt vänta och se vad som händer. Nu hoppas jag att Turbo inte är för dallrig ikväll, utan att kvällspasset går utan utbrott. Men det lär ju visa sig när de kommer hem.
Kramen till er alla

 

Inga kommentarer: