fredag 23 juni 2017

Håller andan

Jag ligger på sofflocket och håller andan. Mannen berättar just nu för Turbo att vi har ändrat planerna ganska radikalt - och det gäller hans sms till mig. De sitter inne hos Turbo, men jag har inte hört någon form av utbrott än iaf. Det gäller att välja sina ord och välja vinklingar noga. Jag hoppas förstås att han ska förstå varför vi ändrar som vi gör.

Själv ligger jag alltså på sofflocket och samlar krafter. Kroppen blev totalslut under veckan och jag har inte kommit kapp mig själv än. I det här läget är jag extra glad och tacksam för att vi är två samordnare i assistansgruppen. Har nämligen tagit mer hjälp av Kent just nu, som får avlasta mig lite för tillfället med det som är akut att göra. Skönt när man kan göra så.

Strax ska jag och Turbo åka en sväng med bilen. Jag lovade Turbo sent igår kväll att vi skulle ta en runda ikväll. Bara mannen och Turbo är klara med sitt ritprat och snack så rullar vi iväg....

Kram på er alla!

3 kommentarer:

Annelie L sa...

Hoppas allt går bra ❤️❤️❤️

Trötter sa...

Hoppas på det bästa ❤️❤️

strutgumman sa...

Tänker på er! ♡♡♡