lördag 17 juni 2017

Ett glas vin till maten?

Trodde jag skulle hinna blogga medan mannen lagar mat, men jag var tydligen lite för sen i starten för att hinna skriva allt jag har i huvet. Men  kan väl meddela lite kort att Turbo fortfarande är kvar på korttids, vilket vi inte trodde när helgen började. Men igår kväll gjorde jag något jag aldrig gjort tidigare - jag skickade ett sms på kvällen till den personal som jobbade med Turbo: "Kan jag ta ett glas vin till maten, eller finns det stor risk för att jag behöver åka och hämta hem Turbo?"


Så pass osäkert har det varit och är fortfarande med korttidsvistelsen. Vi har väl inte kunnat slappna av helt utan varit redo att åka och hämta honom mest hela tiden.
En stor eloge till de båda personalkillarna som gör ALLT för att det ska fungera, trots allt som inte funkar!

Nu ska jag och mannen njuta av oxfilén som mannen har fixat i ordning - det var längesen vi var barnfria en kväll utan att behöva assistera...
Mera ord kommer från mig senare, det finns mycket att skriva om för tillfället.

Kram på er ♥

Inga kommentarer: