fredag 30 december 2016

Stockholm och önskad mirakellösning

Mannen åkte med tåget till Stockholm på måndagen. Jag blev kvar hemma ett dygn med Turbo innan det var min tur att åka iväg. Turbo har alltså varit på korttids de dygn som både jag och mannen varit bortresta. En härligt tripp blev det och sååå underbart att få träffa vårt barnbarn igen! Alltså.... hon är verkligen världens sötaste och goaste! <3 Tyvärr lägger jag inte ut bild på hennes ansikte här, men önskar att alla fick se henne. Bedårande docksöt!! Här går hon iaf, i mitten av bilden, tillsammans med sin pappa och sin farfar. <3

Under vår vistelse hann vi med att fota lite grand också....
 

Och vi hann även umgås med ett par vänner och smida nya semesterplaner med dem (här på en tapasrestaurang igår kväll)!

Idag har vi kommit hem, sjönk ner i soffan en timme innan det var tid att hämta Turbo från korttids. Väldigt labilt är det och två utbrott har vi redan hunnit med. Inga roliga konsekvenser här, kan jag säga.... 10-12 000:- gick där på bråkdelen av en sekund. Jag och mannen andas riktigt djupt ikväll....

När jag satt på tåget på vägen hem, försökte jag pussla lite i assistansschemat. Men usch, jag ska inte sticka under stol med att jag är orolig i dagsläget när det gäller assistansen m m. Med tanke på hur labil Turbo är just nu, så bävar jag ordentligt för den närmaste framtiden. Och framför honom ligger en stor förändring som vi inte berättat för honom än.....

En mirakellösning hoppas jag på som enda möjlighet att styra upp vår olyckliga situation som vi hamnat i just nu. Ja, jag vet faktiskt inte hur det ska reda upp sig annars. Så håll tummarna!

Kram!

Inga kommentarer: