måndag 19 december 2016

Gåtor och kris

Ja, ni stackars läsare som jag håller på sträckbänken! 😒 Ni är en del som oroar sig för mig och ni är en del som försöker gissa. Med hjälp av en bild i ett tidigare inlägg, så associerar jag till mitt hjälpmedel. Men den är så klurig så jag tror ingen kan gissa rätt. 😍



Av de gissningar jag fått höra så är det ingen som stämmer. Men jag har också skrivit det här att det inte är någon idé att ni gissar - det ÄR svårgissat och ganska ovanligt det jag drabbats av. Kroppen kan verkligen reagera med märkliga sjukdomar pga stress.

När det nu närmar sig hjälpmedel för mig så undrar jag ju hur länge jag kan mörka läget. Det jag tänker mest på är Turbo. Hur ska han reagera? Och när jag talar om att det inte är farligt, det är "bara" pga stress som jag fått denna sjukdomen... hur går hans tankar då? Varför är jag stressad? Jaaaaa, svara på den frågan på ett bra sätt, den som kan! Jag har ingen aning om hur jag ska vinkla det för honom. Han ska absolut inte få nån förklaring av mig där han kan känna skuld! Det finns inte på kartan för mig.

   

Nu till något annat:
En spännande dag är det idag! Bredvidgång hos Turbo som assistent Erik har förmånen att få hålla i. En ny kille är alltså på ingång och vi är förstås lite spända, men hoppfulla över situationen. Men vi har ett läge just nu som gör att vi är extra spända. Kommer att gå in på det mera framöver. Det är iaf ett läge som gör att vi känner att det här bara MÅSTE bli bra!

På tal om det så ska jag och mannen strax åka iväg på ett möte som jag skulle vilja kalla för ett "krismöte". Vi får se hur det utvecklar sig....

Kramar ♥

1 kommentar:

Annelie L sa...

Kramar till dig vännen ❤ A