tisdag 12 maj 2015

Byte av erfarenheter

Det får nog bli två inlägg här idag..... Jag ska först redogöra för den här dagen och vad den har fört med sig.

På förmiddagen träffade jag en mamma i bokstavslandet, en mamma som jag och mannen träffade på utbildningen på assistansbolaget som vi var på för nån månad sen. Vi både fikade och lunchade ihop idag i stan och hade det riktigt mysigt!



Denna mamma - Bergfrun - har mycket erfarenhet om hur det är att leva med olika sorters diagnoser. Det är så härligt att kunna utbyta lite erfarenheter med varann och därmed också lära av varann. Det måste tas till vara och det blir säkerligen fler träffar med Bergfrun! :)

Något samtal har det blivit idag också och ett till behöver jag göra senare idag ang vad som händer här hos oss och kampen framåt. Och i morgon väntar ytterligare samtal..... Min hjärna känns aningen överbelastad just nu, men hoppas den ska hålla hela vägen fram.

Ett utbrott har vi hunnit med här i eftermiddag också.



Inte så kul, men så är det. Turbo fick syn på schemat för skolan resten av terminen. Där var lite ändringar och att förändra saker runt Turbo är verkligen inte lätt. Vi får se om vi får backa på detta, eller hur vi löser det.

Nu jagar jag vidare, men håll utkik för senare idag kommer en förklaring på vad som hänt här!
Kram så länge ♥

Inga kommentarer: