lördag 26 augusti 2017

Lyxfällan

Gårdagen svischade förbi den också. För mitt eget minnes skull, så lägger jag in några bilder från gårdagen. Det var inget märkvärdigt som hände, men iaf. 
Blev lite full i skratt under frukosten på morgonen. En av programledarna från Lyxfällan dök upp! Jag som verkligen lever ett lyxliv denna veckan. Är så tacksam över den ego-tid jag fått! 






Efter lite pappersjobb begav jag mig ut på en långpromenad. Hamnade i en park vid en sjö där jag tänkt fota lite exklusiva fåglar. Men de fanns inte där nu så jag fick nöja mig med att fota en närgången och helt vanlig kaja i stället. 😊


Hoppade in på Donken på väg tillbaka - inte så värst lyxigt men det var iaf mat.  😂

En vända på gymmet blev det på em. Behövde rensa lite tomt i skallen (märkligt, med tanke på min ego-vecka 😉). 


Passade på att ta mig ett riktigt avkopplande bad efter gymmet. Det gjorde gott och efter det var jag riktigt avslappnad. 

På kvällen tyckte jag att det var dags för lite fest. Jag tyckte jag var värd det efter den här dagen. Jag hade nämligen mitt i allt, ringt en hel massa telefonsamtal och donat och haft mig. (Men det hade inte med Turbo att göra.) 


Nu är det en ny spännande dag! Har precis ätit frukost och strax ska jag redovisa mitt gedigna pappersarbete. Detta kan bli en lång dag. Inte riktigt vad jag hade tänkt ägna mig åt de här dagarna, men jag är som jag är...

Kram ❤️

Inga kommentarer: