onsdag 21 juni 2017

Tjoff!!

Hah, jag hann inte mer än skriva det där inlägget i måndags (mitt förra inlägg) så däckade jag av en för stressad kropp, men fortfarande med humöret uppe även om jag blev lite betänksam. Hmm.... lite allvarligt blev det på natten (förstår jag i efterhand), men överlevde det också. 😌 Hade inte tid att känna efter igår, utan gjorde det jag bestämt mig för eftersom det ev kan leda till nåt bra för oss framöver. Men det kom surt efter, att jag inte tog det lugnt, så jag låg på sofflocket igår em. Men, men nya tag!



Som sagt - jag har väldigt mycket att skriva om här på bloggen. Bl a hur frånvaron av korttids har påverkat Turbo - väldigt intressant måste jag säga. Mindre intressant är det hur det har påverkat övriga familjen.... Jag hoppas dagarna ska lugna ner sig snart så jag får tiden att skriva. Efter däckningen igår och natten till igår så är jag trött. Men idag är också en spännande dag. Jag, mannen och Kent ska sätta oss ner - diskutera och ventilera - och till slut bestämma oss för vad vi ska göra med det där sms:et som jag fick av Turbo för ett par veckor sen. Spännande tider!!

Kram 💗

1 kommentar:

Trötter sa...

Må det bli bra! 👌😀