onsdag 14 juni 2017

Olidlig spänning

Spänningen fortsätter här och känns nästan olidlig...
För det första så tog vi Turbos budskap i sms:et till nästa nivå igår. Jag tog med mig Turbo på en åktur en bra bit bort och mötte upp Kent när han slutat sitt jobb. Sen drog vi iväg en liten bit till... och travade in.... DET HÄR ÄR MEGASTORT ska ni veta!!!



Personligen undrar jag ju hur detta ska sluta..... I mitt stilla sinne undrar jag vad främst Kent gett sig in på, men även mannen och jag.... Men det är helt fantastiskt att Kent tar sig an detta - oj, oj!
Jag pratade en stund med Kent idag, och även mannen och jag har förstås diskuterat en del. Många frågetecken finns det - och hur rätar man ut dem?? Fortsättning följer!


För det andra så är det en spännande följetong med problemet på korttids. Efter några varv mellan olika chefer i kommunen så tror vi nu att det löser sig tills i morgon - alltså i sista minuten till att det skulle blivit katastrof. Förhoppningen är att Turbo ska komma iväg till korttids i morgon, för första gången på ett antal veckor. Håll tummarna för att det går vägen!! Säkra på att det funkar, är vi inte förrän han varit där ett tag....

Kram på er 💗