tisdag 1 augusti 2017

Landvetter - Arlanda 💚

Oj, oj, vilken dag! Jag kommer nog antingen att somna ovaggad ikvĂ€ll eller ocksĂ„ blir det sĂ„ att kroppen inte kommer ner i varv efter den hĂ€r spĂ€nnande och kĂ€nslomĂ€ssigt omtumlande dagen. Idag var alltsĂ„ den stora dagen dĂ„ Kent och Turbo skulle ge sig ut pĂ„ sin prova-pĂ„-flygtur. Denna bilden fick jag av Kent via sms strax innan de skulle lyfta med planet. 


AlltsĂ„ - detta Ă€r sĂ„ stort sĂ„ ni anar inte!! Och kĂ€nslan i (den osuddade) bilden - sĂ„Ă„Ă„ mycket glĂ€dje och stolthet och lycka frĂ„n dem bĂ„da! Wow, sĂ€ger jag!! 😍 Grymt bra jobbat! 
Mina kĂ€nslor idag.... gĂ„r inte att beskriva! Men heja Turbo och Kent! 💚

Ännu mera kĂ€nslor blev det under dagen nĂ€r jag och mannen fick krypa pĂ„ golvet och leka med tvĂ„Ă„riga barnbarnet. ❤️


Och inte nog med det - vi fick ocksĂ„ ett första möte med ytterligare ett barnbarn som Ă€r ett par veckor gammalt nu! ❤️ VĂ„r Ă€ldsta son Charlie och hans fru har alltsĂ„ fĂ„tt sitt andra barn. 😊


Dags att varva ner nu för att försöka fÄ lite sömn om en stund. Jag behöver ladda för en till dag med en del kÀnslor, skulle jag tro....

Kram pĂ„ er! ❤️

2 kommentarer:

Nina sa...

ÅÄÄÄÄÄhhhhh!!!!!! Vad hÀrligt!!!!!
Det gÄr vÀl inte att fÄ nÄn kontakt alls med dig idag, antar jag ;) :*
Det dÀr fotot fÄr ni nog rama in <3

Trötter sa...

SĂ„ storslaget! Lyckan nĂ„r helt hit! Flygresa och barnbarn.....underbart! 👏❤️